zamów przez telefon: 889 874 754

Pytania i odpowiedzi

 

Przedłużanie włosów metodą clip in.

Doczepiane włosy. Jak to działa ?

Włosy Clip in to doczepiane włosy na taśmie. Taśmę z włosami doczepiamy za pomocą zamontowanych klipsów/spinek pod swoje naturalne pasmo włosów, jak najbliżej skóry głowy. Spinki clip in są zakryte przez nasze naturalne włosy, efekt wygląda bardzo naturalnie.

Spinki- klipsy.

Klipsy są zaopatrzone w silikonowy paseczek przeciw zsuwaniu się, są bardzo płaskie i nie odznaczają się od głowy. Daje Ci to komfort i pewność, że doczepiane włoski nie odpadną w nieoczekiwanym momencie.

osy 100% naturalne

Włosy o strukturze włosa europejskiego, produkt najwyższej jakosci. Włosy wyprodukowane są z zastosowaniem formuły REMY, łuska włosa ułożona jest w jednym kierunku, zapewnia to największy komfort noszenia, eliminuje plątanie się włosków, wydłuża żywotność. Doczepiane włosy z naszej oferty są gładkie i przyjemne w dotyku.
Włosy 100% naturalne można farbować, prostować, kręcić, myć, używać kosmetyków.

Włosy pochodzą od zdrowych młodych kobiet.
Kolorystyka włosów jest profesjonalnie dobrana pod europejski typ urody.
Taśmy są szyte podwójnie.

Profesjonalne dopinki clip in, produkowane fabrycznie z użyciem najwyższej jakości materiałów.

 

Doczepiane włosy

Przedłużanie włosów metodą Clip in jest absolutnie bezpieczne. Bez kleju, bez  zgrzewania, nie niszczymy własnych włosów.
Doczepiane taśmy clip in dają natychmiastowy efekt naturalnych, długich, gęstych włosów
Dzięki doczepianym włosom Clip in możemy stworzyć nowa fryzurę w kilka minut.

Włosy na taśmie możemy doczepiać i zdejmować kiedy tylko chcemy, jest to bardzo łatwe.

Dobór koloru

Jesli nie są Panie pewne co do koloru to nie ma problemu, służymy pomocą. Możesz nam przesłać emailem zdjęcie swoich włosów, postaramy się dobrać kolor

kontakt@luxy.com.pl

Dostawa towaru

- Płatności poprzez wpłatę na konto- prosimy o dokonanie przelewu.
Przesyłka zostanie wysłana po otrzymaniu wpłaty, przesyłki docierają w ciągu 2 dni roboczych.
- Płatności przy odbiorze- przesyłka zostanie wysłana w ciągu max. 24h godzin od złożenia zamowienia. Przesyłki docierają w ciągu max. 2 dni roboczych od wysłania.

Dane do przelewu

LUXY.com.pl
konto mbank: 88 1140 2004 0000 3402 5439 6021
(W tytule wpłaty prosimy podac numer zamówienia, dziękujemy)

Zwroty i wymiany nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od zakupu.

Jeżeli są Państwo niezadowoloni z koloru, nie ma problemu ze zwrotem lub wymianą na inny odcień. Prosimy wtedy o kontakt emailowy, prześlemy instrukcję.

Dlaczego warto kupić u nas ?
Nasza firma jest jedną z najdłużej działających firm w Polsce na rynku włosów przedłużanych.
Gwarantujemy pełen profesjonalizm, wysokiej jakości produkty oraz kontakt na najwyższym poziomie.
Wystawiamy faktury VAT.

Akceptujemy zwroty/wymiany towaru. Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

Przedłużanie włosów Clip in Lublin- odbiory osobiste możliwe tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym/emailowym (531874754, 889874754) na ul. Inżynierskiej 5, lok.102 (Biurowiec B, 1 piętro) Zapraszamy.

CHĘTNIE ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE PAŃSTWA PYTANIA.

EMAIL:

kontakt@luxy.com.pl

TELEFON:

889 874 754 (w godz. od 9 do 19)

 

Adres korespondencyjny

K8 iDeal

Urząd Pocztowy 24, skr.102

Sasankowa 8

20-500 Lublin

TWOJE ZADOWOLENIE JEST DLA NAS NAJWAŻNIEJSZE
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW :)

(Zamówienia przyjmujemy przez sklep internetowy, email, tel/sms)


 

Poniżej obowiązkowe informacje

Działalność zarejestrowana przez : Prezydent Miasta Lublin, wpis do EDG 92518 Adres zarejestrowania działalności: K8 iDeal, Jaspisowa 22/5, 20-583 Lublin Adres korespondencyjny (zwroty/reklamacje): K8 iDeal, Urząd Pocztowy 24, skr.102, Sasankowa 8, 20-500 Lublin

Opis procedury reklamacyjnej:  

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@luxy.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

1.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

  Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:   W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@luxy.com.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres K8 iDeal, Urząd Pocztowy 24, skr.102, Sasankowa 8, 20-500 Lublin  

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:   (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO] ……………………………. ……………………………. …………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… . Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .

 

Imię i nazwisko…………………………………………………………. Login Allegro…………………………………………………………….. Adres …..…………………….……..……………………………………. Data…………………………………………………………………………. …….…………………………………………………………………… Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)   Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:  1.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru 2.W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości XXX (np. do całkowitej wysokości lub do wysokości XXX złotych) 3.Inny …………………

  Brak odstąpienia od umowy:   Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.   Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:   1.Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w ……………... Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 2.Inny ………………………….

Firma zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zakupu bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.